Mobilne muzeum MAN .

Z okazji jubileuszu 100-lecia wyprodukowania pierwszego pojazdu ciężarowego przez MAN ruszyło mobilne muzeum.

W roku 2015 firma MAN Truck & Bus AG świętuje jubileusz 100-lecia wyprodukowania pierwszego pojazdu ciężarowego MAN. Z tej okazji w całym koncernie realizowane są liczne interesujące projekty mające na celu przybliżenie historii bawarskiego producenta pojazdów użytkowych.
W Polsce powstało wirtualne muzeum MAN, które od czerwca do listopada 2015 będzie przemierzać Polskę i odwiedzi imprezy plenerowe i najważniejsze wydarzenia branżowe.
Podczas wizyty w naszym muzeum można odbyć wirtualny spacer przez 100 lat ciekawej historii niemieckiego producenta ciężarówek i autobusów.
Miejscem ekspozycji jest odpowiednio zaadaptowana naczepa furgonowa firmy Wielton – partnera tej akcji.
Zwiedzanie odbywa się chronologicznie – od powstania pierwszej ciężarówki MAN – Saurer, przez kolejne kamienie milowe w rozwoju produktów MAN, aż do… przyszłości, która tworzy się już dziś! Model koncepcyjnego, futurystycznego ciągnika siodłowego MAN Concept S powstaje bowiem w czasie rzeczywistym na oczach zwiedzających, dzięki zastosowaniu technologii druku 3D. W mobilnym muzeum MAN użyto także innych innowacyjnych rozwiązań. Kluczowym wydarzeniom w rozwoju produktów MAN poświęcono 5 interaktywnych stanowisk. Korzystając z tabletów wyposażonych w aplikację augmented reality* można tu obejrzeć pojazdy MAN, jakie powstawały na przestrzeni lat.
„Jesteśmy dumni z historii MAN i chcemy przybliżać ją nie tylko naszym klientom i miłośnikom marki MAN, ale wszystkim zainteresowanym zarówno motoryzacją, jak i fanom nowoczesnej technologii. Stąd pomysł na mobilne muzeum MAN. Dzięki współpracy z firmą Wielton przygotowaliśmy wyjątkowy, innowacyjny projekt, przedstawiający naszą historię w atrakcyjnej, interaktywnej formie możliwie jak najszerszemu gronu publiczności. Mamy nadzieję, że wzbudzi on zainteresowanie i uznanie zwiedzających.- powiedział Piotr Stański, Prezes Zarządu firmy MAN Truck & Bus Polska.
To kolejny duży projekt, realizowany przez MAN Truck & Bus Polska, w którym wykorzystywane są najnowocześniejsze narzędzia komunikacyjne, jak specjalna aplikacja na tablety. W 2013 roku aplikacja augmented reality, wykorzystana podczas kampanii „Co ma w sobie nowy MAN” – premiery pojazdu MAN TGX Euro 6, zdobyła nagrodę Golden Arrow, za innowacyjną i angażującą kampanię promocyjną.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*