Mercedes-Benz w samochodowej wersji „Dirty Dancing”

Wirusowy klip Mercedes-Benz, przeznaczony do rozpowszechniania za pośrednictwem mediów społecznościowych, przedstawia nowe Vito jako owoc namiętnego spotkania ciężarówki i osobowego Mercedesa. Oczywiście, napisany z przymrużeniem oka scenariusz przekazuje też poważną wiadomość: nowe Vito „narodziło się z naszych najbardziej wyrazistych genów”. Van czerpie bowiem z najlepszych wzorców wielkiej rodziny pojazdów Mercedes-Benz – po Actrosie odziedziczył przede wszystkim bogactwo wersji, niskie całkowite koszty eksploatacji oraz niewielkie zapotrzebowanie na paliwo. Klasa S Coupe posłużyła mu z kolei za wzorzec technologiczny, zwłaszcza w zakresie innowacyjnych systemów bezpieczeństwa.

Nowa kampania Mercedes-Benz Vans powstała z myślą o promocji Vito we wszystkich kanałach komunikacyjnych. Filmy odgrywają w niej równie istotną rolę, co ogłoszenia prasowe. Dzięki interaktywnym funkcjom internetowego odtwarzacza widzowie mogą od razu poznać kluczowe cechy nowego vana. Ponadto, telewizyjne wersje reklam dostosowano do wymagań poszczególnych rynków. Wszystkie filmy można znaleźć na kanale Mercedes-Benz na YouTubie, pod adresem www.new-vito.com.

Poszczególne aktywności mają na celu podkreślenie technologicznego przywództwa nowego Vito – jako najlepszego i najbardziej atrakcyjnego modelu w segmencie vanów o dopuszczalnej masie całkowitej od 2,5 do 3,2 t. Jako pierwszy samochód Mercedes-Benz, dostępny jest on z trzema konfiguracjami układu napędowego – z napędem na przednie, tylne lub wszystkie koła. W porównaniu z poprzednikiem zużywa średnio o jedną piątą paliwa mniej. Najbardziej oszczędny wariant z pakietem BlueEFFICIENCY może pochwalić się wynikiem 5,7 l/100 km, nieosiągalnym dotychczas w klasie średniej wielkości vanów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*