Współpraca firm LINK i IVECO Poland rozpoczęła się w 2007 roku, gdy do firmy trafiły pierwsze testowe ciągniki siodłowe IVECO Stralis. Samochody szybko zyskały uznanie klienta i podjęto decyzję o ich zakupie. Od tego czasu pojazdy IVECO są stale obecne w firmie LINK. Dobra współpraca pomiędzy firmami podyktowana jest m.in. dużym zaufaniem klienta do jakości świadczonych usług przez Iveco Poland chociażby w postaci dostarczania produktów zgodnych z jego wymaganiami.
W maju 2016 r. przedpremierowy model Nowego Stralisa trafił do firmy LINK. W trakcie trzymiesięcznego testu Nowy Stralis testowany był głównie na dwóch trasach: baza Łódź – Holandia – Łódź oraz Łódź – Wielka Brytania – Łódź. Łącznie ciągnik pokonał ok. 30 000 km ze średnim obciążeniem wynoszącym 11,69 t. Średnie zużycie paliwa wyniosło 23,52l/100km. Dla porównania 50 pojazdów IVECO Stralis MY2013 Euro 6 we flocie firmy LINK w analogicznym czasie ze zbliżonym obciążeniem osiągnęło średnie zużycie paliwa na poziomie 27,3 l/100 km. Był to o 11% lepszy wynik w porównaniu z poprzednim modelem.
Dobre wyniki testu Nowego Stralisa wpłynęły na zamówienie kolejnych 50 ciągników IVECO. Wszystkie pojazdy zostały przygotowane do wydania przez autoryzowanego dealera IVECO – UNI-TRUCK oddział w Warszawie. Pojazdy objęte są pakietem serwisowym 3XL obejmującym przeglądy okresowe, naprawy wszystkich układów pojazdu oraz wymianę elementów zużywających się. W ramach TCO₂ LIVE IVECO zaoferowało także kompletny pakiet usług konsultingowych w zakresie zużycia paliwa. Dodatkowo kierowcy LINK zostali przeszkoleni przez Trenerów Akademii Jazdy IVECO w celu zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami pojazdu oraz zasadami ekonomicznej jazdy.
Ciągniki siodłowe IVECO Stralis AS440S46T/FP-LT dla firmy LINK zostały wyposażone w 11-litrowe 6-cylindrowe jednostki napędowe o mocy 460 KM (338 kW) przy 1600-1900 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 2150 Nm silnik osiąga w zakresie 925-1500 obr/min. Unikalna technologia HI-SCR pozwala osiągnąć normę czystości spalin Euro 6 wyłącznie za pomocą układu selektywnej redukcji katalitycznej z wykorzystaniem roztworu AdBlue. To niezawodne i proste rozwiązanie pozwala ograniczyć do minimum koszty związane z serwisowaniem pojazdu. System HI-SCR gwarantuje również pracę bez konieczności interwencji ze strony kierowcy, a także bezpieczeństwo w strefach zagrożenia, ze względu na brak aktywnej regeneracji. W samochodach zamontowano nowe zautomatyzowane skrzynie biegów – HiTronix, z możliwością wyboru zmiany biegów w trybie sekwencyjnym lub w pełni zautomatyzowanym oraz funkcją uwolnienia pojazdu w grząskim terenie. Na uwagę zasługuje komfortowe wyposażenie wnętrza kabiny, gdzie oprócz: klimatyzacji, przyciemnianych szyb, pneumatycznego fotela kierowcy i pasażera, lodówki, dwóch leżanek znajduje się także duży rozkładany stolik.