Początek wydobycia łupków olejowych w Estonii sięga 1916 roku, a kraj realizuje 70 % światowej produkcji tego surowca. Przewóz tak wymagającego materiału potrzebuje specjalnego transportu i sprzętu jak najlepiej zaprojektowanego do bezproblemowego wykonania zadania.Dlatego to właśnie polski producent – firma KH-KIPPER, dostarczyła 2 zabudowy do jednej z najstarszych kopalń łupków olejowych w Estonii.
Zabudowy wywrotki tylnozsypowe W1C na podwoziach Scania 8×4 wykonane zostały z wysokojakościowej stali HB 450. Posiadają nie tylko boczne pionowe profile usztywniające całą konstrukcję, ale i wzmocniony profil górny i dolny.
Co jest ciekawostką, burta tylna została obniżona, tak aby umożliwić sprawną współpracę z podajnikami materiałów lub silosami. Tylna szufla zsypowa SNEEP, której zadaniem jest ułatwianie wyładunku do tyłu, jest wykonana na równi z podłogą. Takie rozwiązanie zapobiega zaleganiu lepkiego materiału, które z czasem uniemożliwiłoby domykanie burty tylnej.
Podłoga jest podgrzewana przy pomocy spalin, co zapewnia sprawną pracy przy niskich temperaturach. Wywrotka jest wyposażona także w błotniki aluminiowe pod skrzynią oraz gumowe mocowania świateł tylnych tłumiące drgania powstałe podczas jazdy.