IVECO i CNR przedstawiają badanie wpływu sprężonego biometanu na środowisko.

IVECO, lider w napędach alternatywnych, wsparł badanie przeprowadzone przez Instytut Zanieczyszczenia Atmosfery Włoskiej Krajowej Rady Badawczej (CNR) w celu wpływu na środowisko wykorzystujące sprężonego biometanu poruszania się z frakcji istniejących odpadów komunalnych (OFMSW), po uruchomieniu go zmi paliwami (olejem) powstająm i sprężonym gazem ziemnym) odpadmi w pojazdach zebranych do zbiórki odpadów na terenie miejskim.

Punkt odniesienia dla badań był rynek włoski, charakteryzujący się powszechną siecią stacji tankowania CNG ze względu na dużą liczbę pojazdów napędzanych metanem – jeden z nich w Europie. Przeprowadzona analiza była analizą Well-to-Wheel, tj. analizowana, która uwzględnia wpływ wykorzystania i wykorzystania paliwa, bez tworzenia lub uzyskiwania wydajności i infrastruktury, w celu uzyskania czystego porównania samego paliwa. W kontrolowanym udziałach wychwytywania CO 2 w łańcuchu produkcyjnym oraz udziałach zasilających w różnych urządzeniach przemysłowych.

Wyniki badań ujawniających urządzenie sprężonego biometanu w dekarbonizacji transportu i dystrybucji powietrza do zastosowań miejskich. W rzeczywistości, w analizowanym systemie, sprężony biometan (bioCNG) może wypuścić wydanie emisji zmieniających klimat nawet o 96% w poznanym z olejem opublikowanym oraz w sprawie emisji emisji tlenków azotu nawet o 72%. Te rozszerzone redukcje mogą zostać zastosowane do zastosowania neutralności węgla na poziomie europejskim.

Wszystkie etapy awaryjne wytwarzania sprężonego biometanu, a więc od konstrukcji OFMSW (organicznej części istniejących odpadów komunalnych) do fermentacji beztlenowej, uszlachetniania, wychwytywania CO 2 , sprężania biometanu i tankowania pojazdów, powstają w tym samym miejscu, zasilając wszystkie procesy wytwarzania energii ze spalania biogazu wytwarzanego również na miejscu.

Giandomenico Fioretti, dyrektor ds. rozwoju biznesu w zakresie napędów alternatywnych w IVECO powiedział: „ Jesteśmy zaszczyceni możliwością przeprowadzenia badań nad zrównoważonymi technologiami, które rzeczywiście są w stanie pomóc w skutecznych i produktywnych metodach. W IVECO zawsze wierzyliśmy w korzyści płynące z biometanu, dojrzałego technologicznie dla całej naszej gamy i wielu wcześniejszych naszych klientów. Badanie przeprowadzone przez CNR dodatkowo potwierdziło, że wykorzystanie bioCNG jest odłączone od środowiska, i może generować użytkowe użytkowe o zamkniętym, wydobywającym wartość z odpadów i materię wypływającą, aby zapewnić energię do samego zbioru odpadów, bez uszczerbku dla pojazdów do wysyłki ”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*