Hyundai Motor Poland przekazał oficjalnie flotę 53 samochodów do dyspozycji organizatora 72.Tour de Pologne, w oparciu o ustalenia 3-letniego kontraktu, dotyczącego sponsoringu tego najważniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce.
Podczas oficjalnej ceremonii, w trakcie której zaprezentowano wszystkie, specjalnie obrandowane w barwach Tour de Pologne samochody, Prezes Hyundai Motor Poland – Seung Sik Nam przekazał symboliczny klucz na ręce Dyrektora wyścigu, Pana Czesława Langa.
W 72. edycji wyścigu organizatorzy Tour de Pologne otrzymali do dyspozycji 53 samochody – modele: i30 (1), i40 (8), Tucson (24), H350 (16), Santa Fe (2) oraz reprezentacyjne limuzyny Genesis (2).
Są to nie tylko samochody biorące udział w samym wyścigu, towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, ale także małe ciężarówki służące m.in. do transportu rowerów i niezbędnego sprzętu. Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dedykowana gościom specjalnym i VIP.
Samochody zostały w większości specjalnie zamówione i wyprodukowane na potrzeby 72.Tour de Pologne, a marka zapewnia także bieżącą opiekę serwisową na wszystkich etapach wyścigu.
Co więcej, Hyundai jest też fundatorem nagrody głównej. Zwycięzca tegorocznego wyścigu stanie się posiadaczem modelu Tucson – najnowszego, wyróżniającego się stylistycznie i wyposażonego w najbardziej zaawansowane technologie samochód typu SUV w ofercie Hyundaia.