Dzięki nowemu projektowi tylnej części nadwozia, Coupe imponuje większym aż o 10 l bagażnikiem niż i20 w wersji 5-drzwiowej, o pojemności aż 336 l.
Przednie fotele z funkcją easy-entry i pamięcią ustawień zapewniają najwyższy w klasie komfort pasażerom, który dodatkowo wzmacnia niski poziom hałasu i drgań.
Ponadto i20 Coupe nowej generacji jest równie bogato wyposażony pod względem komfortu i bezpieczeństwa, jak jego 5-drzwiowa wersja. Wśród dostępnych elementów wyposażenia znajdują się m.in.: podgrzewane koło kierownicy, automatyczne odparowywanie przedniej szyby czy system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczaniem pasa (LDWS).
Silniki i skrzynie biegów
Paleta silników dostosowana do codziennego użytkowania
Nowy silnik 1.4 Kappa o wyższej ekonomice spalania
Nowy silnik 1.0 T-GDI wzbogaci ofertę w 2015 roku
Paletę silnikową nowego Hyundaia i20 Coupe skomponowano tak, by optymalnie wpasowała się w możliwości codziennego użytkowania. Silniki benzynowe to wysoko oceniana jednostka 1.25 Kappa o mocy 84 KM i nowo opracowana 1.4 l Kappa o mocy 100 KM. Dwa dopełniające gamę silniki wysokoprężne to jednostki 1.1 o mocy 75 KM i 1.4 o mocy 90 KM z rodziny U-II. Każdy z silników spełnia normy spalinowe Euro 6.
W 2015 roku do oferty wprowadzony zostanie zupełnie nowy silnik: 3-cylindrowa, benzynowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 1,0 l. Ten nowy silnik Kappa T-GDI to pierwsza konstrukcja z nowej generacji małych benzynowych silników turbodoładowanych, zapewniających lepsze osiągi, wyższą przyjemność z jazdy i niższe spalanie.
Silnik 1.0 T-GDI dostępny będzie w dwóch wariantach mocy. Standardowa wersja o mocy 100 KM ma na celu minimalizację zużycia paliwa, podczas gdy 120-konna powstała przede wszystkim z myślą o dostarczeniu jak największej radości z prowadzenia samochodu.
„Nowy silnik turbodoładowany cechuje się wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami i nowymi technologiami, jak bezpośredni wtrysk benzyny i bardzo mała, dwuślimakowa turbosprężarka” – tłumaczy Jürgen Grimm, Dyrektor ds. Silników w Europejskim Centrum R&D Hyundaia w Rüsselsheim.
Stworzony w Europie z myślą o europejskich Klientach
i20 Coupe to kolejny model ofensywy produktowej Hyundaia
i20 Coupe umacnia wzrost europejskiego segmentu B
Model produkowany w europejskiej fabryce Hyundaia HAOS w Turcji
Nowa generacja Hyundaia i20 Coupe to jeden z wielu modeli, jakie Hyundai wprowadzi do sprzedaży w ramach ofensywy produktowej Product Momentum 2017, i20 wesprze dalszy rozwój marki, szczególnie w segmencie B, który w Europie jest największy i wciąż wykazuje tendencję wzrostową.
Łączna sprzedaż w segmencie B wyniosła w roku 2013 2,86 mln, na rok 2017 prognozy przewidują już 3,25 mln. Hyundai ujednolicił produkcję swojego modelu i20 w rozbudowanej ostatnio fabryce Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS) w Izmicie w Turcji, zakładając sprzedaż i20 nowej generacji w ilości 100 000 sztuk rocznie.