Trwałość i wydajność – Scania na targach Autostrada.

Trzy pojazdy Scania dostosowane do prac konstrukcyjnych zostały udostępnione dla zwiedzających podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa Drogowego – Autostrada. Auta są prezentowane na stoisku KH-KIPPER od 31 maja do 2 czerwca.
Jedną z wystawianych w Kielcach ciężarówek Scania jest podwozie 8×6 z zabudową typu wywrotka tylnozsypowa oraz silnikiem o mocy 450 KM. Serce auta stanowi silnik Euro 6 o pojemności skokowej 13 litrów. Druga wywrotka o podobnej specyfikacji została udostępniona do testów na specjalnie dostosowanym terenie off-roadowym. Kolejnym pojazd to podwozie 4×2 typu hakowiec, wyposażone w silnik o mocy 250 KM. Zabudowy do wszystkich ciężarówek przygotowała firma KH-KIPPER.
Wszechstronne i wytrzymałe
Podwozia Scania są wydajne i trwałe, a przy tym doskonale przygotowane pod zabudowę do różnorodnych zastosowań. Zostały wyposażone w układ hydrauliczny i elektryczny, fabryczne otwory i wsporniki mocujące ramy pomocniczej oraz zwis tylny o długości odpowiedniej dla planowanej zabudowy. Ramy podwozi są optymalizowane indywidualnie dla każdej wersji pojazdu, zapewniając równowagę między wytrzymałością auta, a jego masą własną.
– Branża budowlana jest bardzo zróżnicowana, dlatego każdorazowo wsłuchujemy się w indywidualne potrzeby naszych klientów. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie przykładamy ogromną wagę do tego, aby proces zabudowy podwozia przebiegał nie tylko sprawnie, ale przede wszystkim był efektywny pod względem kosztowym. Dzięki takiemu podejściu skracamy czas dostawy i budujemy jedne z najwytrzymalszych pojazdów ciężarowych na rynku – komentuje Paweł Paluch, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Scania Polska S.A.
2 (2)
Rozwiązanie, które się opłaca
Ładowność, zużycie paliwa, warunki pracy, wszystkie te elementy mają znaczenie przy wyborze auta przeznaczonego dla branży konstrukcyjnej. Dlatego konfigurując pojazd, inżynierowie Scania dbają o zwiększenie ekonomiki eksploatacji szukając równowagi między własnościami trakcyjnymi i poziomem zużycia paliwa. Może ona zostać osiągnięta m.in. poprzez optymalizację układu napędowego. Scania oferuje kompletną gamę jednostek napędowych Euro 6, o mocy od 250 do 730 KM. Dodatkowo, firma umożliwia wybór takich rozwiązań, jak lekkie, tarczowe hamulce, zawieszenie pneumatyczne i aluminiowe obręcze kół, które mogą przyczynić się do zwiększenia ładowności pojazdu.
Serdecznie zapraszamy wszystkich gości targów Autostrada do odwiedzenia stoiska ZF-1 i obejrzenia pojazdów Scania oraz rozmowy z ekspertami firmy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*