Renault Trucks T ciężarówką roku 2015

25-osobowe jury International Truck of the Year wybrało Renault Trucks T ciężarówką roku 2015. Gianenrico Griffini, prezes kapituły przekazał tą prestiżową nagrodę Bruno Blin, prezesowi Renault Trucks, na 65tej edycji targów IAA w Hanowerze.

Renault Trucks T otrzymało prestiżowy tytuł ciężarówki roku 2015 zdobywając w sumie 129 punktów, a 48 punktów przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca. Jury, w skład którego wchodzi 25 dziennikarzy międzynarodowych z branży motoryzacyjnej uznało, że to Renault Trucks T najbardziej przyczyniło się w tym roku do rozwoju transportu drogowego.
Jury International Truck of the Year nagrodziło Renault Trucks T biorąc pod uwagę wiele kryteriów takich jak: nowatorstwo technologiczne, wygoda, bezpieczeństwo, osiągi na drodze, oszczędność w spalaniu, wpływ na środowisko naturalne i całkowity koszt posiadania pojazdu (TCO – Total Cost of Ownership). Jury podkreśliło zalety Renault Trucks T w zakresie aerodynamiki i wygody prowadzenia, jak również strefy odpoczynku dla kierowcy.
„Renault Trucks T łączy zalety poprzednich modeli – filarów marki z najnowszymi innowacjami technologicznymi w świecie transportu drogowego.” – podkreślił Gianenrico Griffini, prezes kapituły Jury Trucks of the Year (ITOY). „Rezultat, to jedna z najbardziej znaczących premier w ostatnich latach”.
Odbierając nagrodę, Bruno Blin, Prezes Renault Trucks powiedział: „Jestem bardzo szczęśliwy odbierając nagrodę w imieniu Renault Trucks i chcę się nią podzielić z wszystkimi naszymi pracownikami i całą siecią na świecie. Ta nagroda jest dla nas powodem do dumy, tak samo dumni będą wszyscy klienci, którzy kupią nasze pojazdy i ci, którzy je prowadzą”.
Dodał: „Rok temu Renault Trucks weszło w nową erę odnawiając całkowicie swoją gamę. Ta nagroda podkreśla w najlepszy z możliwych sposób nową tożsamość marki Renault Trucks. Jestem przekonany, że docenienie zalet Renault Trucks T przez niezależnych dziennikarzy prasy specjalistycznej z 25 krajów europejskich, będzie mocnym argumentem do zdobycia nowych klientów”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*