Zespół-Scania-Szczecin-od-lewej-Miłosz-Kochanek-Radosław-Bukowski-Sebastian-Nowik-Piotr-Barticzka-Artur-Sosiński
Zespół-Scania-Szczecin-od-lewej-Miłosz-Kochanek-Radosław-Bukowski-Sebastian-Nowik-Piotr-Barticzka-Artur-Sosiński

Najlepsze zespoły serwisowe walczyły o zwycięstwo w konkursie Scania Top Team

W ostatni weekend w Bratysławie odbył się drugi, regionalny finał konkursu dla mechaników – Scania Top Team. Zespoły z Europy spotkały się, aby rywalizować o dwa z sześciu miejsc w światowym finale, który organizowany będzie w grudniu w Södertälje w Szwecji.
Ponad 50 mechaników i specjalistów do spraw części zamiennych wzięło udział w regionalnym finale Scania Top Team, który odbył się 21 marca.

Zespoły reprezentowały serwisy Scania ze: Szwecji, Norwegii, Finlandii, Niemiec, Belgii, Holandii, Włoch, Austrii i Polski. Reprezentujący Polskę zespół ze szczecińskiego Oddziału Scania Polska zajął wysokie, czwarte miejsce. Pierwsze i drugie miejsce zajęły kolejno reprezentacje ze Szwecji oraz Austrii, kwalifikując się tym samym do finału światowego. Wyprzedził nas jeszcze zespół z Norwegii, który zajął miejsce trzecie.
Scania Top Team to konkurs, będący jednocześnie programem treningowym dla pracowników serwisowych Scania. Konkurujące zespoły składają się najczęściej z mechaników oraz jednego specjalisty ds. części zamiennych. Ideą Scania Top Team jest stałe zdobywanie wiedzy, doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracy zespołowej przez pracowników warsztatów Scania na całym świecie. Jednocześnie konkurs przyciąga do pracy w serwisach uzdolnionych profesjonalistów.
Zgodnie z przyjętą przez firmę Scania filozofią stałego rozwoju, Scania Top Team rozwinął się w ciągu 25 lat z lokalnego programu szkoleniowego do globalnego konkursu, którego celem jest ustawiczny trening. Konkurs odbywa się na międzynarodową skalę po raz dziewiąty. Tegoroczna edycja jest największa spośród wszystkich przeprowadzonych dotychczas konkursów. Wzięło w niej udział 8 000 uczestników z 62 krajów świata.
“Poziom konkursu jest bardzo wysoki. Zakres tematyczny zadań obejmował wiedzę techniczną, zachowanie zasad bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz ogólną wiedzę o firmie Scania. Nasza reprezentacja mimo debiutu w konkursie na poziomie międzynarodowym zdobyła bardzo dobre, czwarte miejsce. Polski zespół specjalistów z oddziału szczecińskiego Scania zmierzył się ze światowymi ‘potęgami’ serwisowymi. Wynik kolegów ze Szczecina potwierdza bardzo wysoki poziom kwalifikacji polskiej sieci serwisowej Scania”, mówi Piotr Piskorek, Kierownik Scania Academy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.Pole wymagane *

*