MC GYVER

MERCEDES-BENZ CITAN – POLSKA PREMIERA

Choć zamawiać go można już od września, nowy Citan oficjalnie wszedł na polski rynek 25 października br. W tym dniu w Warszawie w halach wystawienniczych Centrum Targowo-Kongresowego przy ul. Marsa odbyła się premiera nowego dostawczego Mercedesa – uniwersalnego pojazdu do dystrybucji i usług miejskich.

Przybyli na miejsce premiery goście wydawali się być nieco zdziwieni, gdyż spodziewali się eleganckiej ceremonii. Tymczasem ich oczom ukazały się puste i ciemne hale, porozlewany olej i brak jakiejkolwiek obsługi. Organizatorzy nie stracili jednak głowy i szybko wezwali kilka ekip, które wjeżdżając Citanami na salę w nie całych 40 minut przetransformowali to smutne pomieszczenie w czystą i tętniącą życiem salę bankietową.

Pojawiła się obsługa najróżniejszych branż, które korzystać mogą z nowego pojazdu Mercedesa. Wjechali kelnerzy, kucharze, elektrycy, sprzątaczki, ochroniarze, ogrodnicy, DJ-e, technicy oraz wszystkie inne profesje niezbędne na tego typu imprezie. Tempo było tak ogromne, iż goście nie zauważyli, kiedy wokół nich stanęły stoły z jedzeniem i piciem, sala została uporządkowana i rozświetlona, zaś z głośników popłynęła muzyka.

Choć zdarzył się drobny wypadek, nic nie mogło zaskoczyć Mercedesa. Do sali Citanem wjechał Jurek Owsiak, który w raz ze swoimi podopiecznymi – dziećmi przeszkolonymi w ramach programu „Ratujemy i uczymy ratować” – szybko postawił pechowca na nogi. Nie zabrakło również nowego prezesa Mercedes-Benz, Nielsa Kowollika, który przywitał gości i oficjalnie przedstawił bohatera wieczoru – Citana.

Mercedes-Benz Citan, dostępny na polskim rynku już od 51.320 zł netto znajduje się w sprzedaży już od 1 września. Dzięki niemu, razem ze swymi większymi braćmi – Sprinterem i Vito – tworzą kompletną rodzinę samochodów dostawczych spod znaku srebrnej gwiazdy.

Samochód, konstrukcyjnie bazuje na francuskim Renault Kangoo, podobnie jak pierwowzór został zaprojektowany w trzech wersjach nadwozia: Furgon, Kombi oraz mieszanej – Mixto. Klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy długości pojazdu oraz 4 wersje silnikowe: trzy na olej napędowy oraz jedną benzynową.

 

fot. Wojci

Autorem tego tekstu jest:

W.G. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*