Golden Arrow dla kampanii „Co ma w sobie nowy MAN”

Kampania promocyjna „Co ma w sobie nowy MAN” wprowadzająca w 2013 na polski rynek nową serię pojazdów ciężarowych MAN TGX Euro 6 otrzymała aż dwie nagrody w konkursie marketingu bezpośredniego „Golden Arrow”, którego gala finałowa miała miejsce w dniu 26.06.2014 r. w Warszawie.
Nagrody zostały przyznane w kategoriach: promocja sprzedaży B2B oraz kampania zintegrowana B2B, za innowacyjne i angażujące działania marketingowe.
Nasz projekt opierał się na bezpośredniej prezentacji produktu, w tym przypadku ciągnika siodłowego MAN TGX Euro 6, przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość). Dodatkowo przez kolejne części interaktywnej prezentacji poprowadziły uczestników humorystyczne komentarze Wojciecha Manna. Dzięki wykorzystaniu tabletu ze specjalnie przygotowaną aplikacją z modelami 3D, produkt został przedstawiony w niezwykle ciekawy i nowatorski sposób, przełamując obowiązujące dotychczas w tej branży schematy. Zbieżność nazwy marki oraz nazwiska popularnego dziennikarza – Wojciecha Mana uatrakcyjniła całość przekazu.
Dodatkowo na dedykowanej akcji stronie internetowej można było na bieżąco śledzić mapę wszystkich spotkań oraz usłyszeć co Wojciech Mann ma do powiedzenia o nowym ciągniku MAN TGX Euro 6. W ciągu niespełna 3 miesięcy projekt zobaczyło ponad 3000 osób.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, a za realizację działań online i mobile odpowiada agencja Driim Interactive.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*