Symbol 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake), tzw. „symbol alpejski” wskazuje, że opona przeszła testy według norm potwierdzających osiągi w warunkach zimowych.
Symbol 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake), tzw. „symbol alpejski” wskazuje, że opona przeszła testy według norm potwierdzających osiągi w warunkach zimowych.

Continental wprowadza nową oponę do naczep, przeznaczoną do jazdy w warunkach zimowych, z oznaczeniem 3PMSF.

Continental, firma technologiczna i producent opon premium, wprowadza na rynek nową oponę dla transportu regionalnego, opracowaną specjalnie dla zastosowania w warunkach zimowych w naczepach ciężarowych. Nowa Conti Hybrid HT3 WR jest dostępna w rozmiarze 385/65 R 22,5 i ma imponujące parametry, zarówno pod względem trakcji, jak i wytrzymałości oraz wyjątkową wydajność paliwową i wysokie przebiegi, przy zastosowaniu w transporcie regionalnym i dalekobieżnym. Na ścianie bocznej opony znajduje się symbol płatka śniegu i trzech szczytów górskich (3PMSF). Opony z tym certyfikatem muszą zdać standardowy test praktyczny, określony w regulaminie 117 ONZ i wykazać przydatność do stosowania w zimie na zaśnieżonych drogach w teście porównawczym hamowania i trakcji.

Strategiczna koncentracja na oponach do naczep, które muszą spełniać specyficzne wymagania regionalne

Opona Conti Hybrid HT3 WR należy do serii nowych opon naczepowych, które firma Continental opracowała jako odmianę znanej opony naczepowej Conti Hybrid HT3, przygotowaną do specjalnych wymagań w zakresie ochrony środowiska naturalnego na różnych rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). W 2020 roku firma wprowadzi następujące modele: Conti Hybrid HT3 SR (Severe Regional) dla Europy i Afryki Południowej oraz hybrydowy model Conti HT3 ED (Extra Duty) dla Turcji i państw Afryki Północnej.
Opona 385/65 R 22.5 HTR2 XL jest obecnie ponownie wprowadzana na rynek jako 385/65 R 22.5 Conti Hybrid HT3 HL (High Load) i będzie oznaczona nowym piktogramem z literami „HL” z symbolem wagi z napisem „High Load”. Dodatkowo, przyrostek „HL” zastępuje poprzednie oznaczenie „XL” i oznacza wyższy wskaźnik nośności (LI) wynoszący 164, czyli 5 ton na oponę. Opona Conti Hybrid HT3 WR, zgodnie z wartościami podanymi na unijnej etykiecie, ma klasę „C” pod względem efektywności paliwowej i drugą klasę (dwie fale dźwiękowe) dla hałasu zewnętrznego generowanego przez oponę. Opona Conti Hybrid HT3 HL ma klasę „B” pod względem efektywności paliwowej i pierwszą klasę (jedna fala dźwiękowa) dla zewnętrznego hałasu toczenia. Obie opony mają klasę „B” w odniesieniu do przyczepności na mokrej nawierzchni.
„Chcemy oferować naszym klientom odpowiednie opony, aby dbać o ich indywidualne zastosowania i profile działalności” – podkreśla Benjamin Bartsch, Product Manager odpowiedzialny za opony ciężarowe w regionie EMEA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.Pole wymagane *

*