Carrier Transicold Vector™ 1550 i szkolenie: suma korzyści dla Green Logistic

Jeden z największych wyspecjalizowanych przewoźników w kraju, firma Green Logistic stale rozszerza działalność. Jej flotę wzbogaciło 15 zestawów z naczepami wyposażonymi w agregaty Vector 1550.

Wybrała je ze względu na ich wydajność i wszechstronność. Cechy konstrukcyjne tych urządzeń oraz profesjonale szkolenie z obsługi przeprowadzone przez Carrier Transicold Poland przyczyniły się do polepszenia wyników firmy, przede wszystkim poprzez ograniczenie zużycia paliwa. Carrier Transicold pomaga ulepszać transport ładunków w kontrolowanej temperaturze na całym świecie. Dostarcza klientom kompletną gamę agregatów przeznaczonych do różnego typu pojazdów.

Carrier Transicold jest częścią UTC Climate, Controls & Security, która wchodzi w skład United Technologies Corp.
„Przekonaliśmy się, że nowe agregaty zużywają o 15% mniej paliwa niż w inne, pracujące w naszej flocie,” mówi Damian Gulewski, prezes zarządu firmy Green Logistic, która wykonuje usługi przewozowe dla Green Group Sp. z o.o. z Leonowa koło Cieszyna, dużego producenta warzyw, w tym ogórków i pomidorów szklarniowych. Green Logistic dokładnie przeanalizowała wyniki uzyskiwane przez agregaty w ciągu pierwszych sześciu miesięcy użytkowania.

Wysoka wydajność Vectora 1550 to rezultat opatentowanego rozwiązania, polegającego na jednoczesnym zastosowaniu hermetycznej sprężarki oraz ekonomizera. Podczas schładzania ekonomizer zwiększa skuteczność agregatu o 40%, przyczyniając się istotnie do lepszej ochrony łańcucha chłodniczego. Całkowicie elektryczna technologia E-DriveTM oznacza, że zarówno chłodzenie, jak i grzanie jest w 100% zapewniane dzięki energii elektrycznej. Wytwarza ją generator napędzany przez 1,5-litrowy silnik wysokoprężny.

„Vectory są wydajne i schładzają ładownię bardzo szybko,” mówi Damian Gulewski. „Technologia E-DriveTM pozwoliła na wyeliminowanie znacznej części elementów wymagających obsługi, takich jak paski. Dzięki temu wzrosła dyspozycyjność pojazdów.”
„Wybraliśmy Vectory ze względu na ich zalety, a także mając na uwadze gęstą sieć serwisową Carrier Transicold,” wyjaśnia prezes. „Carrier jest bardzo dobrze reprezentowany nie tylko na zachodzie Europy, ale również za naszą wschodnią granicą. Doceniamy ten fakt, ponieważ niedawno uruchomiliśmy przewozy w tym regionie.”

Zdaniem Damiana Gulewskiego sukces w pracy z nowymi agregatami jest w dużej mierze zasługą szkolenia, przeprowadzonego przez Carrier Transicold Polska. „Carrier przeszkolił naszych kierowców z obsługi Vectorów 1550, dzięki czemu mogą świadomie decydować o wyborze specyficznych trybów pracy urządzeń, takich jak Ecofuel, który zapewnia optymalną wydajność przy niskim zużyciu paliwa. Teraz kierowcy mogą w pełni korzystać z zaawansowanych funkcji nowych agregatów”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*